Vejret har været super dejligt, så vi har cyklet og gået ture. Vi har været i haven og ryddet op i skuret og værkstedet.
Der skulle gøres rent – for en særlig gæst kom på besøg. Poul besøgte os onsdag. Han var savnet og snakken gik der ud af
Rigtig god weekend 🙂