Ugen på Hatten startede tirsdag på grund af Pinse fri. Stor udetur var straks klar og tog til Skovbakkerne. Lille udetur blev til indkøbstur, da der ikke var mad i køleskabet efter Pinsen.
Tirsdag over middag tog en god flok på ferie, så vi andre har nydt den ro det giver at være få. Der er blevet lavet om på kontoret, så der er meget der skal flyttes, og et par ture til genbrugspladsen er det også blevet til.
På værkstedet er de begyndt på et kæmpe nyt projekt, vi ved ikke hvor det ender, men det er noget udsmykning.
God weekend her fra Hatten