Nyheder

Ugenyt 25.04.25

ude tur tirsdag bus og hønsegården hvor vi har kløvet brænde. Vasket væg på bygninger og begyndt at kalke dem.

og hest / ridning

TORSDAG FYS

AM Samle puslespil, 1000 brikker. Der er mange dage.

AA er god til at tegne og holde pinde.

DH. viklet snor på¨pinde til spil

Solen skinner.

Manden har været her, og set på den nye terrasse. Foran køkken (Murer på pris)

Ardahl har været her og set på elkædesav der er gået i stykker i håndtag.

EØ glæder sig til mandag hvor der er svømning i Viborg.

UGE 15

IGEN EN DEJLIG UGE MED SOL OG FORÅR. I TISDAGS VAR ALLE MED UDE AT SAMLE SKRALD HER I OMRÅDET.

VI BLEV DELT I 4 HOLD OG TOG AFSTED KL. 10 30 FORSYNET MED KAKAO OG SNACK. VED 12.30 TIDEN VAR ALLE HJEMME IGEN OG HER VAR DER GJORT KLAR MED HOTDOGS MED DET HELE. ALLE VAR GODT TRÆTTE SÅ AFSLAPNING OM EFERMIDDAGEN.

TORSDAG FEJREDE VI FØDSELSDAG MED RUNDSTYKKER OG SANG OG FLAG.

FREDAG ER SOM VI PLEJER, MED SVØMMEHOLD OG HJEMMEHOLD, MEN GOD STEMNING FOR DER ER EN PÅSKEFERIE I VENTE.

GOD PÅSKE

uge 14

Vi er rigtig kommet i forårsstemning.  Forsythiaen er sprunget ud og solen har skinnet, så vi har nydt vores morgenture. Tirsdag holdt vi overdragelsesfest med pålægskagemand, gæster og sjov underholdning med en mand frank der underholdte os med ballondyr og lidt sang og gøgl.

Vi havde fint besøg af hjertebos personale og hjælpere personale og nogen naboer. Det blev en rigtig festlig dag.

I dag byder vi de modige til vinterbadning i haven. Mon der er nogen der tør. Der var to modige, som hoppede i det IS KOLDE vand.

Rigtig god weekend.