Nyheder

Uge 17 – ugenyt

Vi er sådan begyndt at nyde det gode vejr, det er fantastik at man ikke behøver hue og vanter når man er på morgenmotion.

Onsdag fik vi hentet en massagestol, vi har fået af Hjertebo, den blev kørt her over på trækvognen. Når vi er mange og hjælper hinanden lykkes ting. De første har også prøvet stolen og siger god for den.

Med det gode vejr kommer der også flere ude opgaver; græsset er blevet slået, den gamle terrasse er ved at blive gjort forårs ren, der er stadig brænde der skal ordnes.

Og så må vi da ikke glemme hvor skønt det er at der er kommet godt gang i så vel lille som store udetur.

God weekend

Ugenyt uge 16

Så fik vi alle nye opgaver igen. Så vi har læst på skemaerne mange gange, hvilke opgaver er det nu vi forskellige har i dag, det bliver rigtig godt. Der er også meget der går igen fra før. Ridning, svømning og ikke mindst morgenmotion, hvor vi nu kan lytte til meget fuglesang, og se rapsen gro, det er dejligt med forår.

Vi har også samlet skriveborde, som er kommet ind på kontoret at stå, det gamle skrivebord fik vi flyttet i krea, så nu har vi et godt stort sybord.

God weekend til alle

Ugenyt uge 15

UGENYT UGE 15

VI ER TILBAGE EFTER PÅSKE-FERIE. DET ER DEJLIGT AT VÆRE TILBAGE.

OLE ER STARTET I TIRSDAG. VI HÅBER HAN FALDER GODT TIL.

TORSDAG HOLDTE VI ET LILLE HATTEMØDE MED NYE ARBEJDSOPGAVER.

DE NYE OPGAVER STARTER FRA NÆSTE UGE.

GOD WEEKEND

HILSEN OS ALLE FRA HATTEN