Nyheder

Ugenyt. 28.08

Nogen var til fødselsdag hos Anders Jensen han fyldte 75år.

Lavede fuglehus til Dittes far job

Hørte go musik i radioen. Udetur til anlægget i Års. Annemette malede videre. Ditte malede brædder i går.

Der var også nogen der murede videre på de højbede til terrassen.

Malet skilt til “Spisekammeret” så det kan læses igen fra vejen.

 

Rigtig god weekend 🙂

uge 34

Så er sommerferien vist ved at være forbi. Vi har været i gang 3 uger nu og vi har nydt at sommeren er fortsat her efter ferien med sol og godt vejr.

Vi er kommet godt i gang igen med de forskellige aktiviteter. Der er en flok som har været på årets cykelløb på Dalgaarden i Farsø. Det er altid en stor og festlig oplevelse.

Vi laver for tiden en masse fuglehuse på værkstedet så der bliver malet og savet.

Udenfor er der gang i at lave en terrasse, så der er brug for både nogen der kan mure og tømre.

hilsen fra os alle. Hatten