Nyheder

uge 51

Uge 51 har været en stille og rolig uge på Hatten. Vi har kun passet det vi lige skal med diverse aktiviteter. Morgenstunden er hyggelig med julesange sang og den daglige trækning af dagens vinder af en lille godtepose. Det kan være sundt at geare ned og bare være tilstede.

Vi er her mandag og tirsdag i uge 52 og så går vi hver til sit for at fejre den store dag.

Herfra ønskes en rigtig dejlig og fredelig julefest og et godt nytår.

 

uge 50

UGENYT

VI KØRER STADIGVÆK PÅ varetur 2 gange

om ugen, mandag og torsdag dvs at vi

henter frugt og grønt fra nogle butikker i

Aalestrup  og gør dem klar til videresalg på hatten .

Tirsdag havde vi julehyggedag hvor vi bagte pebernødder og lavede havregrynskugler. andre lavede julepynt som f.eks. guirlander.

Vi havde samtidig besøg af den nye lyder til hatten det var en hyggelid dag .

Onsdag og torsdag var der en flok til ridning og fredag er også helt almindelig god weekend herfra.

Ny leder

Kære borgere og pårørende på Hatten

Mit navn er Tina Dinnesen, og jeg glæder mig meget til at starte som leder af Hatten den 1. januar 2026.

Jeg er uddannet pædagog og har gennem mange år arbejdet indenfor området, de sidste 6 år som leder.
Jeg har erfaring med at skabe tryghed, god faglighed og en stabil hverdag for både borgere og medarbejdere.

Da jeg besøgte Hatten, oplevede jeg et sted med hjerte, varme og stærke værdier, og jeg blev hurtigt klar over, at her vil jeg gerne være. Jeg brænder for at skabe rammer, hvor man føler sig set og hørt – og hvor vi sammen kan udvikle og bevare den gode hverdag, Hatten allerede står for.

Jeg ser frem til at møde jer alle, lære jer bedre at kende samt blive en aktiv del af fællesskabet her på Hatten.

Jeg kommer på besøg på tirsdag den 09.12 om formiddagen.

Privat om mig:
Jeg bor i Hobro med min mand og vores 2 børn. I min fritid arbejder jeg i Hobro Svømmeklub, som instruktør på et hold for børn og unge med diagnoser. Ellers bruger jeg meget tid i mit hyggelige lille sommerhus i Louns.

Vi ses til januar

De bedste hilsner
Tina

uge 49

I mandags startede der en ny studerende. Hun malede uglehus sammen med nogle af borgerne.

tirsdag var vi alle på juletur vi kørte til Løgstør vi fik pizza og sodavand. Bagefter så vi  film i biografen jul den var både sjov og uhyggelig.

Torsdag var vi alle inviteret til julefrokost på Hjertebo. Menu Flæskested med det hele og risalamande. Julemanden og to hjælpere kom og sang og delte julegaver ud.

Det har været en god uge.

uge 48

I denne uge er vi så småt begyndt at pynte op til jul. Udeholdet har haft sin sidste tur inden jul og de sluttede af med risengrød med det hele.

Adventskransen er bundet og skal hænges op om lidt.

I går bestod vores studerende halvårs prøve og i dag holder vi  en lille afskeds fest med hende.