Nyheder

Uge 39, d. 26/9

Mandag var vi på varetur, mens nogle andre var til svømning i Viborg.

Tirsdag hjalp vi med at skrælle kartofler til årets Høstfest.

Onsdag hold vi høstfest. Vi fik besøg af vores venner fra Globen og Dalgaarden. Poul Spanggaard lavede flæskesteg til os alle sammen og det var rigtig lækkert. Vi var også oppe i gymnastiksalen, hvor Orla spillede op til dans, det var sjovt. Vi havde en rigtig god dag og vi sluttede af med kaffe og kage.

Torsdag var der varetur. Vi byggede også videre på vores nye terrasse. Vi fik rester til middagsmad fra høstfesten.

Fredag gjorde vi rent. Nogen tog til svømning og andre lavede videre på terrassen herhjemme.

 

Hav en rigtig god weekend 🙂

 

uge 38

Det har været en kort uge, for Hatten havde lukket mandag p.g.a. pædagogisk dag.

Tirsdag var der en flok på tur ud i det blå. Vi var i Alstrup hytten og lavede chili con carne på bål, men uden chili. Det smagte nu godt alligevel. Onsdag var der en flok på gården og flække brande.

Torsdag holdt vi fødselsdagsfest og fik lækker pålægskagemand.

I dag skal vi også holde fødselsdag og vi har pakket en fin gave ind i formiddag til fødselaren.

I dag er der nogen til liftsyn med bussen og en anden flok til svømning og lige om lidt går alle på weekend.

Uge 37

Mandag var vi på varetur. Nogen var til svømning.

Tirsdag fik vi gjort de sidste fuglehuse færdige, som skal afleveres Aars.

Onsdag var der hattenmøde, hvor vi fik  at vide at vi skal holde høstfest om to uger.

Vi skal også snart på pigetur og herretur.

Torsdag fik vi lavet service på alle vores lifte. Vi har prøvet grønne hatte trøjer.

Fredag har vi hygget i krea og nogen har været til svømning.

 

Rigtig god weekend 🙂