Nyheder

uge 43

 

Denne uge har været stille og rolig med de sædvanlige aktiviteter.

Der blev holdt Hattemøde i onsdags, hvor der blev annonceret pigetur, herretur, juletur og en lille halloween fest.

I krea er der lavet Halloween ting og i køkkenet er der lavet græskarsuppe som vi skal have til halloweenfesten.

Vores studerende har været på indkald, men kommer igen næste uge.

Udenfor bliver der arbejdet hårdt på at lave terrasse. Det er et stort arbejde, men vi håber den bliver færdig inden jul.

Vi fik Øllerbrød i går.

Rigtig god weekend

Uge 42

Mandag var den store dag hvor en flok tog til Aars vand for at aflevere 20 fuglehuse som borgerne har lavet. De blev vist rundt på Aars vand og fik meget at vide  om vand  og vandkvaliteter m. m. Alle kom hjem og var forsikrede om, at vand fra hanerne er det bedste. De  blev serviceret,  ikke med  vand, men med sodavand og kakao.

Resten af ugen har vi lavet lidt af det vi plejer og der har været både borgere og personale der har holdt efterårsferie på skift.

Rigtig god weekend😊

uge 41

Sikke en uge. vi har haft 4 fødselarer i pakket gaver  ind og ud og fået lækkerier  som iskage , kagemand lavet af boller og alm. kagemand. Men vi har også lavet alt muligt andet som vi plejer med udeture , ridning, svømning krea værksted m.m.

I næste uge er der  nogen få  der holder efterårsferie, men Hatten holder åbent.

 

Rigtig god weekend 🙂

Uge 40

endnu en uge med dejlig solskin hele dagen. men morgenturen er kold og varme frakker og vanter er ved at blive fundet frem.

vi har denne uge besøg af en erhvervspraktikant.

vi hade en god tur til Alstup  hytten i tirsdag her vi øllebrød  med det hele og dessert var et æble med nødder og lidt sukker og kanel.

det hele blev tilberedt på bål. Lækkert

det er blevet kløvet brænde og lavet i krea.

torsdag havde sang og musik besøg af en heks.

en lille maionet dukkeheks, men til stor fornøjelse.

fredag er som de fleste med rengøring, gåtur , svømning m.m. og så er der glæder sig til at komme på frøfestival.

 

Rigtig god weekend 🙂