Nyheder

Ugenyt – uge 5

Så er januar snart over. Måneden har stået på mange fejringer af fødselsdagen – så der har været fest og glade dage.

Nogle stykker var tirsdag på tur til Louns, hvor der blev levereret et stort læs træ til et sommerhus.

 

Ellers er vi ved at træne op til svømmestævnet i uge 8, hvor der skal svømmes forskellige discipliner og springes fra vippen. Nogle skal svømme, andre skal heppe og de sidste hygger på Hatten.

 

God weekend

Uge-nyt uge 4

I denne uge har vi gået turer i den kolde friske luft – det er dejligt at komme hjem til brændeovnen og få varmen

Onsdag var en flok til ridning – desværre gik bussen i stykker, da vi skulle til at hjem. Vi måtte vente på vejhjælp. Ventetiden blev brugt på sange og hygge. Vi har bestilt et nyt batteri til bussen.

God weekend

Ugenyt 16.01.26

Uge-nyt uge 3

I denne uge er vi kommet ind i rytmen og hverdagen igen. Nogle har været til svømning, andre fået fysioterapi eller været til ridning. vi har fået godt gang i værkstedet, krea og musik.

Vi får stadig vores morgenmotion og nu kan gå holdet komme ud igen, da sneen er væk.

Torsdag holdte vi reception for Margit og Tina. Vi fik sendt Margit godt du af døren – vi kommen til at savne hende og vil tænke tilbage på alle de dejlige minder vi har med hende.

God weekend

Uge 2

I mandags mødte vi ind til et nyt år 2026 efter en dejlig juleferie. Mandag var en lidt speciel dag for den dag startede hattens nye leder Tina. Denne uge har også været speciel, fordi der er kommet en masse sne og i tirsdags var der en lille flok ude at køre på slæde. Det var sjovt, det har været knap så sjovt med alt den sne på p – pladsen og på cykelstien, for det har gjort, at det har været svært gå og cykle.

Onsdag og torsdag startede ridning op og alle hestene var klar.
Fredag har vi fået rundstykker og ellers er der gang i værksted og svømmehold.

I køkkenet bliver der lavet lækre madder.

Godt nytår og god weekend